טיפולי פיזיותרפיה עד הבית

פיזיותרפיה עד הבית

פיזיותרפיסט עד הבית

הומדיקל מציגה: שיקום ביתי - פיזיותרפיסט עד הבית!

בשנים האחרונות המגמה הרפואית בעולם הולכת יותר לכיוון של טיפול ביתי, HOME CARE, אנו בהומדיקל לוקחים את הטיפול הביתי צעד אחד קדימה ומציעים למטופלים הזקוקים לשיקום, פיזיותרפיה עד הבית! עוברים את הליך השיקום והטיפולים בנוחות במקום הנוח והמוכר, זאת מבלי לחכות להפניית רופא, לנסוע שעות למרכז שיקומי או לחכות בתור.

היום יותר מתמיד הפך טיפול ה HOME CARE למשמעותי וחשוב, העומס בתשתיות בתי החולים, הצורך בריחוק חברתי שנוצר בעקבות משבר הקורונה והחשש של אנשים הנמצאים בסיכון לצאת מביתם לקבלת טיפול רפואי חיזק משמעותית את המגמה של טיפול ביתי. בזכות צוותים רפואיים בכירים המגיעים עד לבית המטופל או המטופלת ונותנים להם מעטפת שירות ובדיקות מקיפים ממש כמו בבית החולים – הפכנו בהומדיקל למובילים בתחום הטיפול הביתי.

אנו נותנים מענה רחב בתחום השיקום הביתי ומציעים פתרון מקצועי, אנושי וזמין, המאפשר שיקום מהיר ומיטבי בנוחות בבית המטופל – טיפול פיזיותרפיה בבית הלקוח.

שיקום ביתי מחזיר את המטופל לתפקוד מיטבי בסביבה המוכרת לו, בעזרת טיפולים הנדרשים לחזרתו לבריאות ושיגרה. השהות של המטופל בביתו, בליווי צוות מקצועי, מקלה על בני המשפחה וחוסכת להם זמן, ימי עבודה וכסף רב, הכרוכים בליווי המטופל השוהה במוסד שיקומי או מאושפז בבית החולים. המטופל מתחיל בשיקום תוך 24 שעות וכתוצאה מכך, פוטנציאל השיקום שלו עולה משמעותית. הטיפול הינו פרטני וצמוד, ומתבצע על ידי רופא מומחה המגיע עד הבית.

פיזיותרפיה לקשישים בבית

מערך מקצועי שלם שמלווה אתכם - פיזיותרפיסט עד הבית!

צוות הומדיקל עומד לרשות המטופל לאורך כל הדרך עד לשיקומו: רופא, אח, פיזיותרפיסט, ובמקרה הצורך גם מרפא בעיסוק ועו"סית. התהליך מנוהל ע"י רופא מומחה ברפואה פיזיאלית ושיקום. הצוות ער לכל שינוי במצבו של המטופל, זאת בנוסף לכך שהשהות בבית המטופל מצמצמת משמעותית את סכנת החשיפה לגורמי סיכון למחלות וסיבוכים, המאפיינים שהות במוסדות שיקום בהם שוהים מטופלים רבים בו זמנית.

 

  • חשוב לציין כי באפשרות המטופלים לקבל החזרים מביטוחי הבריאות ומקופות החולים, על חלק מהשירותים – בבדיקה מול קופות החולים.

השירותים של הומדיקל הינם שירותים מקיפים: אשפוז ביתי, טיפול שיקומי, טיפול פיזיותרפיה בבית הלקוח, הגעה של רופאים מומחים עד לבית ובית אבות ביתי. כל אלה נותנים מענה רחב בבית המטופל ובנוחות, תוך שמירה על כבודו, בריאותו ופרטיותו. מערך הטיפולים ומלווה על ידי מנהלי טיפול אישיים, אחיות מקצועיות ורופאים בכירים המרכזים את המידע האישי והרפואי אודות המטופל ואחראים לקשר שוטף בין הומדיקל, המטופל, ובני משפחתו.

הומדיקל מספקת שירות טיפולי רפואי ופרא רפואי איכותי בבית, על מנת לסייע למטופלים אורח חיים מכובד, בנוחות ובבטיחות במסגרת ביתם, באמצעות הערכה מעמיקה של צרכיהם המבוצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן לשביעות רצונם של המטופלים ובני משפחתם.