אורתופד עד הבית

אורתופד עד הבית

הומדיקל מציגים: מוקד אורתופדי בנוחות בביתכם!

הומדיקל מציעה אלטרנטיבה ייחודית שמטיבה עם מטופלים על ידי מתן שירותים רפואיים ופרא רפואיים במסגרת הביתית על יד רופאים בכירים וצוותים מובילים – ומקימה בביתכם, בנוחות, מוקד אורתופדי שלם הכולל: רופא אורטופד עד הבית מומחה שמגיע לביתכם, ביצוע צילום רנטגן בבית ואם יש צורך גם גיבוס מקום השבר במקום.

העומס בתשתיות בתי החולים, הצורך בריחוק חברתי שנוצר בעקבות משבר הקורונה והחשש של אנשים הנמצאים בסיכון לצאת מביתם לקבלת טיפול רפואי חיזק משמעותית את המגמה של טיפול ביתי HOME CARE. הומדיקל הפכה למובילה בתחום הטיפול הביתי וזאת באמצעות צוותים רפואיים בכירים המגיעים עד לבית המטופל או המטופלת ונותנים להם מעטפת שירות ובדיקות.

כל שירותי הרפואה במרחק שיחת טלפון - הזמנת רופא הביתה בקלות!

בהומדיקל אנו, מציעים למטופלים שלנו מגוון רחב של רופאים מומחים במסגרת 'רופא חירום' ו'רופא מומחה' עד הבית. במסגרת השירות אנו מציעים בנוסף גם שירות ייחודי – אורתופד עד הבית מומחה המגיע עד לביתכם, ביצוע צילום רנטגן בנוחות ופרטיות וטיפול רפואי ממש כמו במוקד חירום, חדר מיון או בית חולים.

אורתופד עד הבית מומחה שמגיע אליכם - קיבוע שבר וגיבוס בבית!

במידה ומאובחן בצילום כי מדובר בשבר לא תצטרכו לנסוע עד למוקד החירום או לחדר המיון, קיבוע השבר והגיבוס מבוצע במקום, בבית.
הזמנת הרופא לבית נעשית בצורה טלפונית ונוחה דרך המוקד שלנו, ללא צורך בהפניית רופא, הפנייה, הגעה למוקדי החירום העמוסים או לחדרי המיון. בעצם אנו מציעים לכם פתיחה של מוקד חירום עם הרופאים המומחים המובילים בביתכם מבלי שתאלצו להטריח את עצמכם, לצאת, לנסוע, לסבול או לעמוד בתורים עמוסים.

זימון רופא לביתכם - טיפול בסביבה מוכרת ובטוחה!

כיום יותר ויותר מטופלים מעדיפים להשתמש במערך תומך וטיפול רפואי בביתם, מוקפים בקרוביהם, כאשר הם נהנים מסביבתם הטבעית הנוחה והמוכרת. למגמה זו, שהולכת ומתחזקת בעולם כולו, יש מספר גורמים: נוחות המטופל, קיצור זמן האשפוז של מטופלים שיצאו מבית החולים, לצד שיפור איכות חייו של האדם, כבודו, פרטיותו וחירותו, תוך מתן מעטפת תמיכה לבני המשפחה.

השירותים של הומדיקל הינם שירותים מקיפים: אשפוז ביתי, טיפול שיקומי, הגעה של רופאים מומחים עד לבית ובית אבות ביתי. כל אלה נותנים מענה רחב בבית המטופל ובנוחות, תוך שמירה על כבודו, בריאותו ופרטיותו. מערך האשפוז והטיפולים, מנוהלים, מלווים ומפוקחים על ידי מנהלי טיפול אישיים, אחיות מקצועיות ורופאים בכירים המרכזים את המידע האישי והרפואי אודות המטופל ואחראים לקשר שוטף 24/7 בין הומדיקל, המטופל, ובני משפחתו.

הומדיקל מאמינה בלספק שירות טיפולי רפואי ופרא רפואי איכותי בבית, על מנת לסייע למטופלים אורח חיים מכובד, בנוחות ובבטיחות במסגרת ביתם, באמצעות הערכה מעמיקה של צרכיהם המבוצעת ע"י צוות מקצועי ומיומן לשביעות רצונם של המטופלים ובני משפחתם.