נוירולוג עד הבית

נוירולוג עד הבית

שומרים על הבריאות – הומדיקל מביאה לכם נוירולוג עד הבית!

הומדיקל מביאה את מערך הרופאים המומחים של בית החולים והמרפאה עד לבית שלכם. הטיפול הטוב ביותר במתכונת HOME CARE, טיפול ביתי, עם צוותים מומחים ורופאים בכירים. לא מחכים יותר להפניות או ממתינים חודשים ארוכים לתור, הומדיקל מביאה לכם את הרופא עד הבית – נוירולוג מומחה שיטפל בכם בנוחות ומידיות.

הומדיקל הפכה למובילה בתחום הטיפול הביתי וזאת באמצעות צוותים רפואיים בכירים המגיעים עד לבית המטופל או המטופלת ונותנים להם מעטפת שירות ובדיקות: 360 מעלות, ממש כמו בבית החולים או במרפאת המומחים.

אנו מציעים לכם שירות של רופא מומחה שמגיע עד אליכם - נוירולוג עד הבית!

מחלות נוירולוגיות משפיעות ותוקפות את מערכת העצבים וגורמות לתסמינים שונים. כל מחלה נוירולוגית גורמת להשפעה כלשהי על מערכת העצבים, המתבטאת בפגיעה תפקודית, כמו פגיעה בכוח, הפרעות בדיבור, פגיעה בקואורדינציה ועוד, זאת בהתאם לסוג המחלה והגורם לה.

ברגע שיש לכם חשש כי התסמינים שאתם סובלים מהם קשורים למערכת העצבים, יש צורך בבדיקה נוירולוגית אשר תביא לאבחון המחלה. פגיעה במערכת העצבים עלולה להתבטא בבעיות בדיבור, הליכה, נשימה, זיכרון, פגיעה בחושים, במצב הרוח ועוד…

שומרים על הבריאות עם הומדיקל - בנוחות, פרטיות ובזמינות מיידית!

הפרעות נוירולוגיות הינן הפרעות המשפיעות על תפקוד מערכת העצבים המרכזית ועלולות לפגום משמעותית באיכות החיים של הסובלים מהן. דמנציה או מחלות אוטו – אימוניות, הפרעות תנועה, מחלות צרברו־וסקולריות, מחלות נוירו־מוסקולריות וכאבי ראש חמורים במיוחד, מצריכים בדיקה של רופא, נוירולוג מומחה, עם עדיפות לבדיקה מהירה ללא המתנה מיותרת בבית החולים או במרפאת המומחים, ללא תורים ארוכים ומייגעים, בזמינות ובנוחות בביתכם.

במהלך הבדיקה הנוירולוגית בביתכם, הרופא יקשיב ויתייחס לתלונתכם ולסיבה בגינה הזמנתם אותו יבדוק בצורה מקיפה אתכם בביתכם, ייתן את חוות דעתו המקצועית וימליץ על המשך הטיפול או הבדיקות הנדרשות, במקרה הצורך.

הומדיקל מעמידה לשירותכם את מיטב הרופאים המומחים הטובים ביותר שמגיעים בנוחות אליכם ומאבחנים את הבעיה בנוחות ופרטיות. הזמינות והמיידיות של הצוותים הרפואיים, המקצועיים של הומדיקל, זמינים לכם בנוחות מרבית.

סל השירותים של הומדיקל מציע לכן מגוון רחב של שירותים מקיפים כמו אשפוז ביתי, טיפול שיקומי, הגעה של מגוון רופאים מומחים ועוד…
כל אלה נותנים מענה רחב בבית המטופל ובנוחות, תוך שמירה על פרטיותו.
היצע השירותים מלווה על ידי מנהלי טיפול אישיים, אחיות מקצועיות ורופאים בכירים המרכזים את המידע האישי והרפואי אודות המטופל ואחראים לקשר שוטף בין הומדיקל, המטופל, ובני משפחתו.

הומדיקל מספקת שירות טיפולי רפואי ופרא רפואי איכותי בבית, על מנת לסייע למטופלים אורח חיים מכובד, בנוחות ובבטיחות במסגרת ביתם, באמצעות הערכה מעמיקה של צרכיהם המבוצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן לשביעות רצונם של המטופלים ובני משפחתם.