רופא אף אוזן גרון עד הבית

רופא אף אוזן גרון עד הבית

מפסיקים לעמוד בתור - רופא אף אוזן גרון עד הבית!

במקום שתחכו חודשים עד שיתפנה התור לרופא המומחה בקופת החולים, אנו בהומדיקל דוגלים ומובילים בטיפול ביתי HOME CARE ומביאים את הרופא המומחה עד אליכם, ללא המתנה מייגעת, ללא נסיעות, פקקים, עמידה בתור והמתנה – זימון רופא הביתה בנוחות ובקלות ומציעים לכם רופא אף,אוזן, גרון המגיע עד אליכם – הביתה!

כמה פעמים ניסיתם לקבוע תור לרופא א.א.ג בדחיפות אך התורים הפנויים היו רק חודשים קדימה?! אנו בהומדיקל מובילים במגמת הטיפול הביתי ומאמינים כי כל מטופל ראוי לטיפול המיטבי ביותר על ידי הרופאים המומחים הטובים ביותר, בנוחות בביתו.
כמובילים בתחום ה-HOME CARE אנו מציעים למטופלים שלא מעוניינים או יכולים להגיע לביה"ח או המרפאה, או מטופלים שלא מצליחים להשיג תור בפרק זמן ראוי, שירות מקיף של רופאים מומחים עד הבית – כל זאת ללא המתנה מייגעת לתור המיוחל אלא תוך מענה מיידי למטופלים בביתם ובזמן שנוח להם.

הזמינו עוד היום – רופא מומחה לביתכם!

בעיות רפואיות הדורשות רופא אף, אוזן, גרון בצורה בהולה עלולות להיות מאוד לא נעימות, לכן אנחנו בהומדיקל מציעים לכם לחסוך את ההמתנה המייגעת במוקד קופת החולים, המרפאה או חדר המיון ומציעים לכם רופא אף, אוזן, גרון שמגיע עד לבית, בודק אתכם ונותן לכם מענה מיידי לבעיה – כל זאת מבלי שתצטרכו להמתין בתורים ארוכים, בנוחות, פרטיות ובעיקר בשקט – בבית שלכם.

אולם רופא אף, אוזן, גרון אינו הרופא המומחה היחיד שאנו מציעים בהומדיקל, בין שלל השירותים שאנו מציעים כמו שיקום ואשפוז ביתי אנו מציעים רופאים מומחים נוספים שמגיעים עד לבית כמו: נוירולוג, פסיכיאטר, אורתופד, גריאטר, מומחים בשיקום ואף רופא ילדים – הצוות המיומן בודק אתכם, נותן אבחנה ומטפל בכם – כל זאת מבלי שתצאו מהבית!

כמו כן, מכיוון שהשירות של הומדיקל הינו שירות מקיף, טיפולים שעד כה ניתן היה לקבל בבית החולים או במרפאה, כמו: צילומי רנטגן, גבס או טיפולים פסיכיאטריים, בהומדיקל שירותים אלה ניתנים בבית המטופלים ללא הטרחה, העמידה בתור, ההמתנה הארוכה לרופא והכי חשוב – בפרטיות ובנוחות תוך מתן מענה מקיף לצרכים של כל מטופל ומטופלת.

חוסכים המתנה מיותרת ומזמינים ביקור רופא אף אוזן גרון עד הבית עוד היום!

השירותים של הומדיקל הינם שירותים מקיפים הנותנים מענה רחב בבית המטופל ובנוחות, תוך שמירה על כבודו, בריאותו ופרטיותו. מערך הטיפולים, מנוהל, מלווה ומפוקח על ידי רופאים בכירים, מיומנים החוסכים לכם הרבה טרטור, עמידה בתורים, המתנה ויציאה מהבית.

הומדיקל מספקת שירות טיפולי רפואי ופרא רפואי איכותי בבית, על מנת לסייע למטופלים אורח חיים מכובד, בנוחות ובבטיחות במסגרת ביתם, באמצעות הערכה מעמיקה של צרכיהם המבוצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן לשביעות רצונם של המטופלים ובני משפחתם.