הומדיקל טיפול ואשפוז ביתי

הומדיקל שירות טיפול ואשפוז בית

אנחנו ב-הומדיקל, שירותי אשפוז ושיקום ביתי, מאמינים שלתהליכי הטיפול והאשפוז הביתי יש יכולת ריפוי הניתנת להתאמה מלאה למצבו הרפואי של המטופל/ת, ומתוך אמונה זו, אנו עושים הכול על מנת לאפשר לכל מטופל/ת את הסביבה הטיפולית הביתית הנדרשת לו/ה. לתהליכי הטיפול והאשפוז הביתי המוצעים על ידינו, ישנם יתרונות מובהקים לאורך כל הדרך, וביניהם: מעטפת רפואית הכוללת בתוכה את כל צרכי הטיפול הביתי תוך הקפדה על רמת טיפול גבוהה בסטנדרטים הרפואיים הטובים ביותר.

מגוון רחב של שירותי רפואה עד הבית, במקום אחד!

כחלק מהפעילות שלנו בתחום הטיפול והאשפוז הביתי, אנו עושים הכול על מנת לספק לקהל המטופלים שלנו את השירות המקצועי ורחב ההיקף ביותר, שנועד מצד אחד לתמוך בכל הצרכים הרפואיים ובעצמאות שלהם, ומצד שני, לאפשר להם את הפתרון הטוב ביותר לצרכי הטיפול במסגרת הביתית. לצורך כך, אנו מעמידים לרשות המטופלים שלנו מגוון רחב של שירותי רפואה עד הבית, וביניהם:

  • שירותי רופא עד הבית
  • שירותי רופאים מומחים עד הבית
  • שירותי אשפוז ביתיים
  • שירותי שיקום ביתיים
  • שירותי בדיקות מעבדה והדמיה עד הבית
  • טיפולי פיזיותרפיה ביתיים
  • שירותי הערכה גריאטרית בבית
  • שירותי אחות מוסמכת בבית

ופתרונות רפואיים נוספים הניתנים להתאמה אישית לכל מטופל/ת.

אשפוז ושיקום ביתי

שירותי האשפוז והשיקום הביתיים שלנו, מבוססים על היתרונות היחסיים של הטיפול הביתי לעומת תהליכים טיפוליים ושיקומיים במרכזים רפואיים ובבתי החולים, כאשר רמת הטיפול המוצעת על ידינו היא מהגבוהות ביותר בתחום שירותי הרפואה הפרטיים. לכל תהליך אשפוז ושיקום ביתי המוצע על ידינו, נלווים מספר יתרונות משמעותיים היכולים לעשות עבורכם את ההבדל הבריאותי, וביניהם:

• צמצום הפגיעה בשגרת היומיום של המטופל/ת
• רצף טיפולי בפיקוח צמוד של צוות רפואי
• מזעור החשיפה לזיהומים וסיבוכים העשויים להיווצר כתוצאה משהות ממשוכת בבתי חולים
• הפחתת הסיכון בכל הנוגע לירידה בתפקוד הפיזי והקוגניטיבי כאחד

וזאת לצד יתרונות רפואיים נוספים המבוססים על מעטפת הטיפול והשירות המוצע על ידינו.

תהליך האשפוז הביתי – מה חשוב לדעת?

על מנת לספק לכל מטופל/ת את המעטפת הטיפולית לה הוא נדרש, אנו ב-הומדיקל, מקפידים על תהליך אשפוז ביתי המשלב בתוכו את כל האמצעים הטיפוליים הנחותים, משלב אבחון והערכה על ידי רופא מומחה עד הבית, דרך התאמת תוכנית טיפולית אישית ומקצועית לכל מטופל/ת בהתאם למצבו ועד למעקב רציף אחד מצבו הבריאותי – רפואי של המטופל. חשוב לנו לציין שאנו מקפידים על יצירת צוות טיפולי קבוע המעניק המלווה את המטופל/ת לאורך כל תקופת האשפוז והשיקום הביתי.

טיפול ואשפוז ביתי – מגמה עולמית, עכשיו גם בישראל!

תחום הטיפול והאשפוז הביתי הינו מגמה עולמית הולכת ומתפתחת בעשורים האחרונים, כאשר במדינות רבות בעולם המערבי כבר מבינים את החשיבות הנלווית לתהליכי הטיפול הביתיים המאפשרים לכל מטופל/ת להיות מוקף באנשים הקרובים והיקרים לליבו. אנחנו ב-הומדיקל, לקחנו את תחום הטיפול הביתי צעד אחד קדימה ואנו מספקים את המעטפת הרפואית המקיפה ביותר בהתאמה אישית לצרכיו הרפואיים – בריאותיים של כל מטופל, בכל גיל ובכל מצב שיקומי. לרשותנו, מערך שירות רחב היקף של רופאים מומחים עד הבית לצד שירותי אחות מוסכמת בבית וזאת לצד פתרונות טיפוליים לצרכי אשפוז בית, שיקום ביתי ושילוב טיפולי של אשפוז ושיקום ביתי. כמו כן, אנו מספקים פתרונות מעשיים לצרכי טיפולי פיזיותרפיה בבית כחלק מההליך השיקומי לצד שירותי רפואה נוספים הניתנים להתאמה אישית לכל מטופל/ת. למידע נוסף אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולתאם לעצמכם פגישת ייעוץ לא מחייבת עם הצוות המקצועי שלנו.