כל מה שאתם צריכים לדעת על פסיכיאטר עד הבית

מידע על פסיכיאטר עד הבית

טיפול פסיכיאטרי במסגרת ביתית, מאפשר למטופל ליהנות מפרטיות ומנוחות מקסימאלית – בעמוד זה ריכזנו את כל המידע שאתם צרכים לדעת אודות שרות פסיכיאטר עד הבית הצטרפו אלינו.
שרותי פסיכיאטר עד הבית מאפשרים למטופל ליהנות ממעטפת טיפול כוללנית בעבור מתמודדי הנפש באשר הם. התמיכה הרפואית המוענקת במסגרת טיפול ביתי, מאפשרת למטופלים לבנות שגרת יום מאוזנת ואף עתידה לקצר את הדרך הארוכה, הכרוכה בשילוב מחדש בקהילה. אין ספק כי מתמודדי הנפש חווים קשיים אישיים אל מול ההפרעה ממנה הם סובלים, אך במקביל נגזר עליהם להתמודד אל מול הסטיגמה החברתית, כך שמסגרת טיפול זו בהחלט עתידה לאפשר שיקום ומתן טיפול מיטיב.

פסיכיאטר עד הבית מאפשר לכם ליהנות מיתרונות רבים ומגוונים

פסיכיאטר עד הבית מאפשר למטופל ולבני משפחתו ליהנות מיתרונות רבים ומגוונים שחלקם לא זמינים ברפואה הציבורית ובין היתר:

  • הטיפול מתקיים בסביבה הטבעית למטופל, כך שהוא לא נתון ללחצים סבבתים שעלולים להשפיע על מצבו.
  • ביקור בית מונע מהמטופל להתנייד אל המרפאה ובטח במקרים מורכבים בהם מוגבלות המטופל מקשה על ההתניידות.
  • הטיפול הביתי מונע מהמטופל להמתין בחדרי המתנה עם מטופלים נוספים, כך שהביקור מאפשר שמירה גבוהה על פרטיות ועל דיסקרטיות.
  • טיפול בית מאפשר למתמודדים להתחיל טיפול רפואי ולהשתקם, על אף המוטיבציה הירודה שלהם לקבל את הטיפול הנחוץ.
  • הטיפול הפסיכיאטרי בבית הלקוח מאפשר למטופל לרקום עם המטפל קשר אישי וחם מה שתורם באופן משמעותי לטיפול.
  • הטיפול בבית הלקוח מאפשר התאמת טיפול אישית ופרטנית בהתאמה מלאה לצרכי המטופל. המטפל ובמקרה זה הפסיכיאטר, מתרכז בהבנת הקשיים שמייחדים את המטופל ומתאים לו באופן ישיר תוכנית טיפול אישית ומקצועית.
  • הקלה משמעותית על כל דרי הבית – כשהמטופל סובל מקשיים נפשיים, סובלת איתו כל המשפחה. פסיכיאטר עד הבית באופן פרטי, עתיד להקל באופן דרמטי גם על בני המשפחה ובין היתר להפחית את המתח בבית על ידי שילוב בני הבית בתהליך הטיפולי.
  • יתרון נוסף ומהותי הוא התקדמות הטיפול – הפסיכיאטר שמגיע אל המגרש הביתי של המטופל, מצליח לעקוב אחר ההתמודדות היומיומית שלו באופן ישיר ובצורה אישית, כך שהתקדמות הטיפול דרמטית ואיכותית יותר.

מה חשוב לדעת בנוגע לביקור בית של פסיכיאטר

טיפולים רבים מוענקים למטופל במגרש הביתי שלו ובין שלל הטיפולים ניתן ליהנות ממערך ביקורי בית למתמודדי נפש. ביקור בית פסיכיאטר, מאפשר למטופל לעבור הליך מקצועי במסגרתו הפסיכיאטר בודק, מאבחן ומתאים פרוטוקול טיפולי מקיף. כדי שהטיפול יהיה מיטיב, כדאי להכיר את הנקודות הבאות:

  • הכינו את כל המידע הרפואי הקיים ברשותכם והעניקו אותו לפסיכיאטר המטפל, כך הוא יצליח להרכיב תמונה איכותית ומקצועית יותר.
  • תשלום וביטוחי בריאות – בחנו את מדיניות התשלום ואת הכיסויים המוענקים לכם, בין אם דרך קופות החולים בהן אתם חברים ובין באמצעות הביטוחים הפרטיים אותם אתם מחזיקים.
  • חובת פרטיות – פסיכיאטרים מחויבים לשמור על פרטיות וסודיות רפואית, כך שכל המידע אותו הוא יקבל במעמד הטיפול ישמר ולא ישותף עם אדם אחר ללא רשות המטופל, אלא אם הסיטואציה מחייבת אותו ברמה הטיפולית ובהתאם לחוק הפרטיות.

מחפשים פסיכיאטר שיעניק לכם טיפול רפואי עד הבית? הומדיקל מאפשרת לכם ליהנות משרות מקצועי ומהימן, תוך שמירה מלאה על חוק הפרטיות, על הצרכים ועל העצמאות לה אתם ובני משפחתכם מייחלים. זקוקים למידע נוסף כדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם? הומדיקל עומדים לרשותכם ולשרותכם עם חיוך ובמקצועיות.

למידע נוסף הקליקו כאן.