מתי כדאי לפנות למרפאת פצעים קשיי ריפוי?

לפנות למרפאת פצעים קשיי ריפוי

פצעים קשיי ריפוי הם הגדרה כוללת לכל סוגי הפצעים שתהליך הריפוי שלהם נמשך לאורך זמן ממושך מהצפוי. פצעים אלו יכולים להיווצר עקב חבלה, חתך, כוויה וסיבות נוספות העשויות להוביל לחתך בעומק כזה או אחר ברקמה. בנוסף, פצעים קשיי ריפוי הם הגדרה לפצעים כתוצאה ממחלות שונות, לרבות, פצעים אצל חולי סוכרת או פצעי לחץ הנובעים כתוצאה ממצב סטטי של הגוף בעקבות מחלה או אשפוז ממושך. כך או אחרת, כל סוגי הפצעים קשיי הריפוי, מחייבים טיפול מידי שנועד למנוע סיבוכים ומצבים עם סיכון בריאותי גבוה.

הסיכונים הנלווים לפצעים קשיי ריפוי

פצעים קשיי ריפוי הם בדרך כלל פצעים שאינם סגורים, לכן, אזור הפצע מהווה מקור לאיבוד נוזלים וחום גוף, דבר העשוי להוביל להיפותרמיה. כמו כן, פצעים פתוחים הם מקור לדלקות שונות וזיהומים והם מחייבים טיפול תרופתי במקביל לטיפולים נוספים שנועדו לטפל בפצעים קשיי ריפוי.

פנייה למרפאת פצעים – מתי היא הכרחית?

מרפאת פצעים קשים היא למעשה מרפאה ייעודית לטיפול מתמשך בפצעים קשיי ריפוי, כאשר שירותי המרפאה נועדו לצרכי טיפול נקודתי באזור הפצע בהתאם לסיבה בגינה הופיע הפצע, מצבו הבריאותי – רפואי של המטופל, וכמובן, משך הזמן בו מופיע הפצע. טיפול בפצעים קשיי ריפוי הכרחי לכל אחד ואחת מבינכם המתמודד עם פצע שאינו מתרפא ו/או פצעים שטרם נסגרו או החלימו. לפיכך, פניית למרפאת פצעים הכרחית עבורכם באופן מידי גם לצרכי קבלת טיפול בפצעים קשיי ריפוי וגם לצרכי מזעור סיכונים וסיבוכים בריאותיים רפואיים העשויים להיווצר עקב הפצע הפתוח שאינו מחלים.

טיפול בפצעים קשיי ריפוי בבית הלקוח

ההתמודדות עם פצעים קשיי ריפוי משפיעה במידה ניכרת על חיי השגרה ובמקרים מסוימים היא מחייבת קבלת טיפול מתמשך בסביבה ניטרלית לזיהומים וכדומה. כיום, יותר ויותר אנשים המתמודדים עם פצעים קשיי ריפוי, מעדיפים לקבל טיפול בפצעים קשיי ריפוי בביתם וזאת לנוכח היתרונות הנלווים לתהליכי הטיפול הביתי בכלל ולתהליכי טיפול בפצעים קשיי ריפוי בפרט.

אנחנו ב-הומדיקל, מובילים את תחום הטיפולים הרפואיים הביתיים, כאשר בין יתר השירותים הרפואיים המוצעים על ידינו תוכלו למצוא מרפאת פצעים עד הבית. שירותים אלו נועדו לכלל המטופלים הסובלים ומתמודדים מפצע קשה ריפוי מכל סיבה שהיא, כאשר השירות הרפואי שלנו מבוסס על היכולות הרפואיות – מקצועיות שלנו בתחום הטיפולי הרפואי עד הבית.

לצורך טיפול פצעים קשיי ריפוי בבית, אנו מקיימים הערכה רפואית על ידי רופא מומחה, כאשר בהתאם לממצאים, אנו מרכיבים תכנית טיפולית המותאמת לכל מטופל/ת באופן פרטני. יישום התוכנית הטיפולית על ידינו מיושמת באמצעות צוות מורחב של רופאים מומחים ואחיות, כאשר במקרים מסוימים, המטופל/ת נדרש למטפל צמוד שגם אותו אנו מספקים ומעמידים לרשותכם במסגרת הטיפול הביתי.

בנוסף, חשוב לנו שתדעו שאנו מקיימים ביקורי בית תדירים על פי תוכניות הטיפולים ובכל ביקור אנו מקיימים בדיקה והערכה רפואית וסיעודית כאחד.

התמחות בכל סוגי הפצעים קשיי ריפוי

לרשותנו, ידע רפואי – מקצועי רחב היקף בכל הנוגע להתאמת מסגרות טיפול לכל פצע קשה ריפוי כזה או אחר, כאשר ההתמחות הרפואית שלנו חולשת גם על פצעים קשיי ריפוי כתוצאה מחבלה, חתך או כוויות וגם על פצעים קשיי ריפוי כתוצאה ממחלה כרונית. כמו כן, אנו מתמחים בתהליכי טיפול בפצעים כרוניים עם מעקב צמוד אחר תהליכי הריפוי והשיקום של הפצע תוך מתן דגש על טיפול מניעתי לצמצום טווח הזמן להופעת פצעים כרוניים.

למידע נוסף על מרפאת פצעים עד הבית וטיפול ביתי לסובלים מפצעים כרוניים ופצעים קשיי ריפוי, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום.