רופאים מומחים עד הבית

רופאים מומחים עד הבית

אנחנו ב- הומדיקל, מקדמים את תחום הטיפול והאשפוז הביתי בישראל ומאפשרים גם לכם להסתייע בשירותי רופא מומחה עד הבית.

בשנים האחרונות, אנו עדים למגמה עולמית במסגרתה יותר ויותר אנשים הנדרשים לטיפול רפואי כזה או אחר, בוחרים לקבל אותו בביתם. בחירה זו מבוססת על היתרונות המרכזיים הנלווים לתחום הטיפול והאשפוז הביתי, וביניהם: קבלת טיפול רפואי בסביבה הטבעית של המטופל/ת, קיצור משמעותי של משך זמן ההמתנה לטיפול, טיפולים ממוקדים יותר בהתאם למצבו הרפואי – בריאותי של המטופל/ת ויתרונות נוספים ההופכים את המגמה העולמית לנפוצה יותר ויותר גם בישראל.

הומדיקל – מקדמים את תחום הרפואה הביתית בישראל

חברתנו, הומדיקל, עוסקת במגוון רחב של תחומי רפואה ביתיים, משירותי אשפוז ושיקום ביתי, דרך רפואת מומחים עד הבית ועד לטיפולי פיזיותרפיה בבית ושירותים רפואיים נוספים המותאמים למצבו הבריאותי – רפואי של המטופל. לרשותנו, צוות רב תחומי של אנשי רפואה, מרופאים מומחים, דרך אחיות ועד לבעלי מקצועות פרא -רפואיים במגוון רחב של תחומים.

המערך הרפואי טיפולי שלנו הינו כלל ארצי והוא מנוהל על ידי מנהלות טיפול אישיות המרכזות את כל המידע אודות המטופל/ת וזאת לצד הפעלת מערך טכנולוגי המאפשר לנו מעקב, שליטה ובקרה מתמדת בנוגע למצבו הבריאותי – רפואי של המטופל/ת בכל רגע נתון.

גם שירותי רפואת מומחים עד הבית זה הומדיקל

בין השירותים/טיפולים רפואיים המוצעים על ידינו, תוכלו להסתייע גם במערך רופאים מומחים עד הבית. מערך זה מורכב מרופאים מומחים מובילים בתחומם, וביניהם:
  • שירותי אורתופד עד הבית
  • שירותי נוירולוג עד הבית
  • שירותי רופא אף אוזן גרון עד הבית
  • שירותי פסיכיאטר עד הבית
ושירותי רופאים מומחים נוספים בהתאם לצרכי המטופל ומצבו הבריאותי.

שירותי רופאים מומחים עד הבית – למי מיועד השירות?

רופא מומחה עד הבית, בין אם מדובר ברופא אורתופד עד הבית או ברופא פסיכיאטר עד הבית, הוא שירות רפואי מקצועי המוצע על ידינו לכל אילו מביניכם הנדרשים לשירותי רפואה ביתית על רקע קושי פיזי הנלווה להגעה למוסד הרפואי הרלוונטי ו/או מטעמי בחירה מודעת לתחום הרפואה הביתית על כל יתרונותיו. בשני המקרים, השירות מבוסס על כל העקרונות המנחים אותנו בפעילות היומיומית שלנו כחברה מובילה בתחום הרפואה הביתית, וביניהם: כבוד וחמלה לכל מטופל/ת, צוותים רפואיים מובילים בתחום, חדשנות ומקצועיות בתחומי הטיפול השונים, וכמובן, זמינות ושירות מסביב לשעון. רופא מומחה עד הבית

שירותי רפואת מומחים עד הבית מיועדת בין היתר לאוכלוסיות הבאות:

  • נשים וגברים בגיל השלישי המתמודדים עם מוגבלות פיזית/נפשית המקשה עליהם את היציאה מהבית למוסד הרפואי הרלוונטי.
  • חולים ומטופלים סיעודיים
  • מטופלים בכל הגילאים המצויים בתהליך שיקום ביתי עקב תאונה, מחלה, אשפוז ממושך בבית חולים וכדומה.
  • מטופלים בכל הגילאים הנדרשים ו/או בוחרים לתהליך אשפוז ביתי וכלל המטופלים המעוניינים לקצר זימוני תורים לצורך בדיקה על ידי רופא מומחה במסגרת השירות.
חשוב לנו שתדעו: אנחנו בחברת הומדיקל, מאפשרים לכלל האוכלוסיות הרלוונטיות להסתייע בשירותי רופא מומחה עד הבית בפריסה ארצית ובתיאום שעות הגעה על פי צרכי הטיפול ו/או המטופל.

שירותי רפואה נוספים המוצעים על ידינו בתחום הרפואה הביתית

לצד תהליכי אשפוז ושיקום ביתיים ולצד שירותי רופא מומחה עד הבית, אנחנו ב-הומדיקל, מאפשרים לכלל לקוחותינו להסתייע בשירותי רפואה נוספים בתחום הרפואה הביתית, וביניהם:
  • בדיקות מעבדה והדמיה עד הבית כגון: בדיקות דם ושתן, בדיקות אולטרסאונד ובדיקות רנטגן. שירות זה מיושם על ידי צוות מקצועי מיומן ומנוסה מטעמנו, המצויד במיטב מכשור ההדמיה המאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי ועל ידי ה-FDA.
  • טיפולי פיזיותרפיה עד הבית המותאמים למצבו הרפואי של המטופל/ת ומיושם באמצעות צוותים פיזיותרפיסטים בעלי ניסיון רב שנים.
  • מוקד אורתופדי בבית המאפשר למטופלים להסתייע בשירותי אורתופדיה לצד בדיקת צילום רנטגן מבלי לצאת מהבית.
  • שירותי גריאטר עד הבית במסגרת שירותי הערכה גריאטרית המותאמת ומיועדת לבני ובנות הגיל השלישי המעוניינים לשפר את איכות חייהם וליהנות מחיים עצמאיים לאורך שנים רבות הן במישור הגופני והן במישור הקוגניטיבי.

למה דווקא איתנו?

כחברה מובילה בתחום הרפואה הביתית בישראל, אנחנו ב-הומדיקל, מאפשרים גם לכם ליהנות מכל היתרונות הנלווים לכל אחד משירותי הרפואה הביתית שלנו, כאשר בין היתרונות המרכזיים שלנו תוכלו למצוא:
  • מעטפת רחבה של שירותים וטיפולים רפואיים בבית הלקוח
  • צוות מוביל של אחיות מוסמכות, רופאים מומחים, מטפלים פרא – רפואיים ועוד
  • שירות בפריסה ארצית תוך מתן דגש על זמינות ושירות מסביב לשעון
  • מתן דגש על איכות הטיפול הרפואי
  • פתרונות טכנולוגיים למעקב אחר מצבו הבריאותי של המטופל
ויתרונות נוספים ההופכים אותנו למובילי תחום שירותי הרפואה הביתית בישראל במהלך השנים האחרונות. רופא עד הבית

רופא מומחה עד הבית גם לגיל הרך

כחלק משירותי רפואת מומחים עד הבית, אנו מאפשרים לכל ההורים לפעוטות שביניכם, להסתייע בשירותי רופא מומחה עד הבית, בין אם מדובר ברופא אורתופד ובין אם מדובר ברופא אף אוזן גרון עד הבית. שירותי הרפואה הביתית שלנו לגיל הרך, נועדה בין היתר למזער מצבי סיכון של התינוק/ת בעת הגעה למוסד רפואי ולאפשר לכם ההורים להבטיח לילידכם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר במקסימום נוחות. חשוב לנו לציין שהמסגרת הטיפולית שלנו מותאמת לכל מטופל/ת על פי צרכיו הרפואיים – בריאותיים, כאשר עומדת לרשותנו האפשרות להרחבת תחומי הטיפול הביתיים על פי הצורך. אם גם אתם נדרשים לשירותי רופא מומחה ומעוניינים להבטיח לעצמכם את המעטפת הטיפולית הטובה ביותר בתחום שירותי הרפואה הביתית, אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום. לשמוע על פתרונות השירות והטיפולים המוצעים על ידינו ולהצטרף לאלפי ישראלים שכבר יודעים: הומדיקל זה שירותי רפואה ביתית ברמה המקצועית הטובה ביותר.