X

    בדיקות מעבדה עד הבית

    עובדים עם:

    בדיקות מעבדה עד הבית עם הומדיקל

    זקוקים לבדיקות מעבדה ומתקשים לצאת מהבית? מהיום, גם אתם תוכלו להסתייע בשירותי בדיקות מעבדה עד הבית של חברת הומדיקל.

    בשנים האחרונות, יותר ויותר מטופלים בארץ ובעולם נעזרים בתחום שירותי הרפואה הביתית, חוסכים זמן, מקצרים תהליכי החלמה ונהנים מכל היתרונות הנלווים לתחום שירותי הרפואה עד הבית. אנחנו בחברת הומדיקל, לקחנו את תחום הרפואה הביתית צעד אחד קדימה ואנו מאפשרים לכלל האוכלוסייה ליהנות ממגוון רחב של שירותי רפואה ביתית, וביניהם: אשפוז/שיקום ביתי, רופאים מומחים עד הבית, שירותי אחות מוסמכת בבית, צילומי רנטגן ואולטרה סאונד בבית ושירותי בדיקות מעבדה עד הבית.

    למי מיועד שירות מעבדה עד הבית?

    בדומה לכל שירות רפואי אחר המוצע על ידינו בהומדיקל במתכונת של שירותי רפואה עד הבית, גם תחום שירותי מעבדה עד הבית, מיועדים לאוכלוסיות שונות, וביניהן:

    • בני ובנות הגיל השלישי המתקשים לצאת מביתם עקב מגבלה פיזית, נפשית וכדומה.
    • מטופלים המצויים בתהליך שיקום/אשפוז ביתי
    • נשים וגברים בכל הגילאים בעלי מגבלה פיזית כזו או אחרת בעקבות תאונה, מחלה וכדומה
    • כלל האוכלוסייה הנמנעת מביקורים במוסדות רפואיים מטעמים כאלו ואחרים

    איך מזמינים בדיקות מעבדה עד הבית?

    תיאום מועדי הגעה לביתכם לצרכי בדיקות מעבדה, מתאפשר גם באמצעות מוקד טלפוני (אנושי) וגם באמצעות מילוי טופס מקוון באתר הבית שלנו. בשני המקרים, אנו דואגים לעקוב אחר פנייתכם ולתאם אתכם את מועד ביצוע הבדיקה. למידע נוסף על אופן הזמנת בדיקת מעבדה עד הבית אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

    אילו בדיקות מעבדה עד הבית אנו נותנים?

    אצלנו בהומדיקל, תוכלו להסתייע במגוון רחב של בדיקות הדמיה (רנטגן ואלטרסטונד כאחד) לצד בדיקות מעבדה – דם ושתן. בדיקות הדם הנעשות על ידינו באופן פרטי בבית הנבדק/ת, כוללות מגוון רחב של בדיקות כולל בדיקות מיוחדות שאינן נכללות בסל הבריאות:

    • בדיקת אלקטרוליטים
    • בדיקת PT-PTT
    • בדיקה לספירת דם, גלוקוז, כולסטרול וחומצה אורית
    • בדיקת שתן כללית
    • בדיקת משטחי גרון
    • תרביות דם
    • בדיקות סרטן – מרקרים סרטניים
    • ועוד

    חשוב לנו לציין שחלק מהתשובות לבדיקות ניתנות ביום הבדיקה עצמו ובחלק מהבדיקות התשובות ניתנות למחרת יום הבדיקה . בשני המקרים, התוצאות נמסרות לנבדק/ת באופן פרטי.

    בדיקות דם עד הבית בלי לצאת מהבית - למי זה כדאי?

    שירותי בדיקות המעבדה עד הבית המוצעים על ידינו, מותאמים ומיועדים למגוון רחב של אוכלוסיות, כאשר שירותי בדיקות דם עד הבית, חיונית ואף הכרחית עבור אוכלוסיות מסוימות, וביניהן: מטופלים השוהים במסגרת אשפוז/שיקום בביתם, נבדקים הנמנעים מביקור במוסדות רפואיים מטעמי מגבלה פיזית כזו או אחרת, נבדקים הנדרשים לבדיקות דם ומעוניינים להימנע מסיכוני הדבקה במוסדות הרפואיים השונים ומטופלים המעוניינים לבצע את הבדיקה בטווח זמן קצר ומהיר.

    איך עובד התהליך של בדיקות דם עד הבית?

    הזמנת בדיקות מעבדה עד הבית באמצעות השירות שלנו, הוא תהליך נוח ומהיר:

    1. פנייה לביצוע בדיקת דם באמצעות מוקד השירות שלנו ו/או אתר האינטרנט
    2. תיאום מועד הגעה לצרכי הבדיקה
    3. הגעה של אחות מוסמכת לביתכם לביצוע הבדיקה
    4. ביצוע בדיקת הדם לנבדק והעברתה למעבדה מוסמכת
    5. העברת תוצאות הבדיקה עוד באותו היום ( תוצאות בדיקות מעבדה שיגרתיות ניתנות כעבור מספר שעות , בבדיקות מיוחדות התשובה עשויה להינתן למחרת היום או כעבור מספר ימים).
    6. המלצה להמשך טיפול תינתן בהתאם לדרישה.

    למה כדאי לעשות בדיקות מעבדה עד הבית איתנו?

    כחברה מובילה בתחום שירותי הרפואה הביתית, אנחנו בהומדיקל, עושים הכול על מנת להנגיש את שירותי הרפואה השונים לכל אחד ואחת מכם מבלי שתדרשו לצאת מהבית. במסגרת שירותי מעבדה עד הבית, ובדומה לכל שירות רפואי אחר המוצע על ידינו במתכונת שירות עד הבית, תוכלו להסתייע במגוון רחב של יתרונות, וביניהם:

    • זמינות גבוהה לביצוע בדיקות המעבדה ביום הפנייה
    • מגוון רחב של בדיקות מעבדה כולל בדיקות מיוחדות שאינן נכללות בסל הבריאות
    • מעטפת רחבה של שירותים וטיפולים רפואיים בבית הנבדקים, במידת הצורך
    • חיסיון רפואי מוחלט
    • נוחות מקסימאלית תוך קיצור זמני תורים וכדומה

    מדוע שירות בדיקות דם עד הבית הוא כה חיוני?

    כל בדיקת דם היא בדיקת מעבדה המיושמת באמצעות דגימת דם הנלקחת מגוף הנבדק/ת, כאשר מטרת הבדיקה היא לאבחן בעיות רפואיות ומחלות ו/או לצרכי שלילת מחלות וכדומה. בדיקות הדם נחשבות לאחד מסוגי הבדיקה הנפוצים ביותר בעולם הרפואה המודרני, זאת לנוכח היותן מדויקות ולנוכח העבודה שהן מאפשרת אבחנה מדויקת של מספר גדול של מצבים רפואיים.

    כאשר מדברים על בדיקות דם עד הבית, מדברים למעשה על שירות המיועד לצרכי נטילת דגימת דם מנבדקים המתקשים או נמנעים לצאת מביתם למוסדות רפואיים ממניעים כאלו ואחרים, לכן, פתרון מעבדה עד הבית הוא חיוני ומשמעותי עבורם.

    בנוסף, חשוב לציין שבדיקות דם הנערכות במסגרת שירותי מעבדה עד הבית, הן בדיקות מעבדה תחת חיסיון רפואי מוחלט, דבר השומר על הפרטיות של הנבדק/ת בצורה הטובה ביותר.

    אם גם אתם נדרשים לשירותי בדיקות דם פרטיות עד הבית או לשירותי בדיקות הדמיה עד הבית, אצלנו בהומדיקל, תוכלו למצוא את המענה הרפואי והמקצועי הטוב ביותר בתחום ולהבטיח לעצמכם גם שירותי בדיקה בביתכם וגם מתן תשובות מהירות ככל הניתן בנוגע לממצאי הבדיקה.

    אנו עושים הכול על מנת לקדם ולהוביל את תחום הרפואה הביתית בישראל ולצורך כך אנו מחויבים לכל מטופל/ת ולכל נבדק/ת לאורך כל הדרך. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום, לשמוע את כל הפרטים הנחוצים לכם על שירותי מעבדה עד הבית ולתאם לעצמכם מועד נוח לצורך הגעת צוות בדיקה מטעמנו לביתכם.

    לפרטים נוספים לקבלת שירותי מעבדה עד הבית, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

    אשפוז בית

    שיקום בית

    גריאטר עד הבית

    טיפולי פיזיותרפיה עד הבית

    בדיקות הדמיה עד הבית