גריאטר עד הבית

ביקור בית של רופא גריאטרי

גריאטר עד הבית

הומדיקל שומרים על בני הגיל השלישי - גריאטר עד הבית!

בעת הזו יותר מתמיד עלינו לשמור על הורינו ובני הגיל השלישי הנמצאים בסיכון גבוה יותר עקב גילם ומחלות הרקע מהם חלקם סובלים. כמובילים בתחום הטיפול הביתי, HOMR CARE, אנו מציעים שירותי רפואה עד הבית: אשפוז, שיקום, רופאים מומחים וכן גריאטר המגיע עד לביתכם ומטפל בכם או בהוריכם במקום הכי נוח שיש – ביתם, מבצרם!

אנו בהומדיקל מבינים כי תחום הגריאטריה הוא הרבה מעבר לרק טיפול ורפואה של קשישים, גריאטריה מציבה במרכזה את ההכרח לספק להורינו המבוגרים את הכלים והיכולת לחיים עצמאיים ואיכותיים – לכן אנו מציעים למטופלינו טיפול ותמיכה מקיפים עם רופא מומחה בגריאטריה, המגיע עד לבית המטופל או המטופלת ונותן להם מענה מקצועי מקיף וזאת מבלי שיטריחו את עצמם לנסוע למרפאה או להמתין ארוכות בתור.

רופא גריאטרי ביקור בית

ביקור רופאים מומחים – טיפול מקיף של גריאטר עד הבית!

הערכה גריאטרית בהומדיקל נועדה לאבחן מוקדם ככל האפשר ולספק טיפול מקצועי, יעיל ופרטני למגוון בעיות האופיינית לקשישים. כך אנו מציעים גם במסגרת טיפולי ה- HOME CARE שירות נוסף וחדש – בית אבות ביתי, האמונה כי הטיפול הכי טוב למטופלים מסוימים יכול להינתן להם רק בביתם. מדובר ברפואה איכותית הנותנת מענה מכובד לבני הגיל השלישי באופן פרטי ומכבד תוך חיסכון כלכלי משמעותי ואורח חיים תומך בבית המטופל, מבלי לשנות את סביבתו – דבר משמעותי מאוד בגילאים של המטופלים הנדרשים לעבור לבית אבות.

טיפול בסביבה מוכרת ובטוחה!

עבור רבים מאיתנו, ביתנו הוא מבצרנו. אך במהלך החיים ובמיוחד בגיל מבוגר, נסיבות ואירועים מסוימים עלולים לערער את שגרת היום שלנו ולאתגר את יכולתנו לחיות בביתנו באופן עצמאי. אנו בהומדיקל מאפשרים לארגוני הבריאות להציע מערך טיפולי אשר מטיב עם המטופלים על ידי מתן שירותים רפואיים ופרא רפואיים במסגרת ביתית על ידי צוותים מובילים. כך הארגון הרפואי משלב פתרון רפואי מותאם לצרכי המטופל, תוך ניצול משאבים מיטיבי, עם מגוון שירותים ופתרונות מקצועיים ויעילים החל מאשפוז או שיקום ביתי ועד טיפול של רופא מומחה בבית המטופל.

השירותים של הומדיקל הינם שירותים מקיפים: אשפוז ביתי, טיפול שיקומי, הגעה של רופאים מומחים עד לבית ובית אבות ביתי. כל אלה נותנים מענה רחב בבית המטופל ובנוחות, תוך שמירה על כבודו, בריאותו ופרטיותו. מערך האשפוז והטיפולים, מנוהלים, מלווים ומפוקחים על ידי מנהלי טיפול אישיים, אחיות מקצועיות ורופאים בכירים המרכזים את המידע האישי והרפואי אודות המטופל ואחראים לקשר שוטף 24/7 בין הומדיקל, המטופל, ובני משפחתו.

הומדיקל מספקת שירות טיפולי רפואי ופרא רפואי איכותי בבית, על מנת לסייע למטופלים אורח חיים מכובד, בנוחות ובבטיחות במסגרת ביתם, באמצעות הערכה מעמיקה של צרכיהם המבוצעת ע"י צוות מקצועי ומיומן לשביעות רצונם של המטופלים ובני משפחתם.