פסיכיאטר עד הבית

פסיכיאטר עד הבית

שומרים על הנפש עם הומדיקל – פסיכיאטר עד הבית!

בשנים האחרונות ובפרט בשנה האחרונה, הפכו טיפולי HOME CARE, לטיפולים המועדפים על מגוון רחב של מטופלים, ביניהם מטופלים הנדרשים לחוות דעת של פסיכיאטר, סובלים מדיכאון קשה ומעדיפים טיפול בנוחות בביתם.

מטופלים הנזקקים להתערבות רפואית, חווים לעיתים קושי משמעותי להגיע למרפאה של הפסיכיאטר. לעיתים הקושי נובע מחרדות שונות המקשות לצאת מהסביבה המוכרת למטופל, פעמים אחרות הקושי הוא תוצאה של חוסר מוטיבציה או חוסר המודעות הכללי של המטופל לגבי מצבו. בדיוק לשם כך אנו מעניקים בהומדיקל ביקורי בית של פסיכיאטר מומחה.

ביקור בית של פסיכיאטר מהווה תחליף לביקור המטופלים במרפאה!

קיימים מספר מקרים בהם נחוץ ביקור בית פסיכיאטרי בבית המטופל כמו במקרים של מטופלים החוששים טרם פנייתם לטיפול פסיכיאטרי מדעות קדומות, ועקב כך חלקם מעדיף לקבל טיפול באופן סופר דיסקרטי.

הטיפול בהומדיקל נעשה בנוחות, בביתו של המטופל, במקום הכי נוח לו, מבלי לצאת מהבית, לנסוע למרפאה, לשבת בתור, לחכות ולהיחשף. הטיפול נעשה בדיסקרטיות מרבית וזה מבלי לפגום באיכות הטיפול, נהפוך הוא.

הומדיקול מציעה גם שירותי פסיכיאטר עד הבית במקרה של מצבי חירום המצריכים חוות דעת מקצועית. ביקור בבית המטופל מאפשר להתחיל קשר טיפולי עם חולה שמגלה חוסר עניין בלעזור לעצמו והמשפחה רוצה לעודד אותו להתחיל טיפול באמצעות ביקור בביתו.
ביקור בית מסייע גם לחולים אשר מוגבלים מבחינה פיזית והמתקשים להתנייד בגלל מגבלה זו.

הומדיקל מציעה לכם אלטרנטיבה ופתרון לעומס התשתיות בבתי החולים – טיפולי HOME CARE.

בשנים האחרונות התחזק משמעותית מערך טיפולי הבית הניתנים למטופלים בנוחות בביתם, מגמה זו מתחזקת לנוכח העובדה שטיפולים אלה לא נופלים במקצועיותם מטיפול של רופא מומחה במרפאתו.

בזכות פסיכיאטרים בכירים המגיעים עד לבית המטופל או המטופלת ונותנים לו מעטפת שירות ובדיקות ממש כמו בבית החולים – הפכנו בהומדיקל למובילים בתחום הטיפול הביתי, גם בטיפול של הנפש.

אנו מזמינים אתכם לקבל חוות דעת וליווי מקצועי, להפסיק להתבייש בדיכאון, חרדה, חששות והפחדים שלכם ולטפל בעצמכם בנוחות בביתכם.

פסיכיאטר פרטי ביקור בית

פסיכיאטר עד הבית: פתרון מקצועי, אנושי וזמין – עכשיו יותר מתמיד!

השירותים של הומדיקל הינם שירותים מקיפים המגיעים עד אליכם!
בנוסף למענה של פסיכיאטר עד הבית, בסל השירותים של הומדיקל ניתן למצוא: אשפוז ביתי, טיפול שיקומי, הגעה של רופאים מומחים ועוד…
מערך הטיפולים מלווה על ידי מנהלי טיפול אישיים, אחיות מקצועיות ורופאים בכירים המרכזים את המידע האישי והרפואי אודות המטופל ואחראים לקשר שוטף בין הומדיקל, המטופל, ובני משפחתו.

הומדיקל מספקת שירות טיפולי רפואי ופרא רפואי איכותי בבית, על מנת לסייע למטופלים אורח חיים מכובד, בנוחות ובבטיחות במסגרת ביתם, באמצעות הערכה מעמיקה של צרכיהם המבוצעת על ידי צוות מקצועי ומיומן לשביעות רצונם של המטופלים ובני משפחתם.