רופא עור עד הבית

רופא עור עד הבית

מתמודדים עם בעיית או מחלת עור? מהיום, אתם לא צריכים לצאת מהבית בשביל לראות רופא. אצלנו בהומדיקל, החברה המובילה בישראל בתחום שירותי הרפואה הביתית, תוכלו להסתייע בשירותי רופא עור עד הבית.

ביקור של רופא עור עד הבית הוא שירות רפואי נוסף המוצע לכם במסגרת שירותי רפואת מומחים עד הבית. שירות זה מותאם ומיועד לכל מטופל/ת המתמודד עם מחלת/בעיית עור כזו או אחרת, כאשר מסגרת הביקור והטיפול במידת הצורך מיושמת בבית המטופל/ת.

למי מיועד השירות רופא עור עד הבית?

בדומה לכל שירות רפואי אחר המוצע על ידינו בתחום הרפואה הביתית, גם שירותי ביקור רופא עור עד הבית, מיועדים לאנשים אשר זקוקים לבדיקת רופא עור בזמינות מיידית, ו/או לאוכלוסיות המתקשות לצאת מביתם בגלל מחלה, פציעה או כל מגבלה אחרת.

שעות פעילות של השירות רופא עור עד הבית ואיך קובעים תור לייעוץ?

אנחנו בהומדיקל, עושים הכול על מנת להפוך את שירותי רפואת מומחים עד הבית, לשירותים רפואיים נגישים וזמינים לכל מטופל/ת לאורך כל ימות השבוע ובהיקף שעות פעילות רחב ככל הניתן. לצורך כך, הקמנו מערך כלל ארצי של רופאים מומחים בפריסה ארצית. מערך זה, עומד לרשותכם במתכונת מורחבת, כאשר לתיאום תור לייעוץ לצורך ביקור רופא מומחה עד הבית, כל שתדרשו לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולקבל את כל הפרטים המלאים על זמינות בהתאם לאזור מגוריכם.

לאילו מקרים מיועד השירות רופא עור עד הבית?

ביקור רופא עור עד הבית נועד גם לצרכי ייעוץ במקרים של חשד לבעיית/מחלת עור וגם לצרכי התאמת סוג הטיפול לבעיית/מחלת העור ממנה אתם סובלים. בשני המקרים, קיימת חשיבות רבה לבדיקה גופנית תוך התמקדות בשטח העור בו מופיע הנגע או תסמיני הבעיה/מחלה. חשוב לציין שבעיות/מחלות עור הן נפוצות ושכיחות בכל גיל, מה שהופך את תחום הייעוץ והבדיקה הרפואית על ידי רופא עור מומחה, לנחוץ והכרחי עבור רבים מאיתנו.

לאילו מקרים השירות רופא עור עד הבית לא מיועד?

שירותי רופא עור עד הבית המוצעים על ידינו מיועדים אך ורק לצרכים רפואיים, לכן, הם אינם מותאמים ומיועדים לאילו מביניכם המעוניינים לקבל טיפולי עור אסתטיים/קוסמטיים הניתנים על ידי רופאי עור, וביניהם, זריקות מילוי קוסמטיות, הסרת שיער בלייזר או מכשור אחר וכדומה.

מה חשוב להכין לפני הפגישה עם רופא עור פרטי עד הבית?

במידה וגם אתם עומדים להסתייע בשירותי רופא עור פרטי עד הבית באמצעותנו, אנו ממליצים להכין מראש:

  • מידע כללי על ההיסטוריה הרפואית שלכם
  • כל מסמך רפואי רלוונטי לבעיית/מחלת עור עימה אתם מתמודדים

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר על מנת לקבל הנחיות מדויקות לפני הביקור.

רופא עור עד הבית עם הומדיקל

אנחנו בחברת הומדיקל מובילים את תחום הרפואה הביתית בישראל ואנו עושים זאת במסגרות טיפול שונות, החל מאשפוז ושיקום ביתיים, דרך שירותי רפואת מומחים עד הבית, בדיקות מעבדה עד הבית, צילומי רנטגן ואולטרה סאונד עד הבית, שירותי אחות מוסמכת עד הבית, הערכה גריאטרית עד הבית ושירותים רפואיים נוספים המיושמים במלואם בבית המטופל/ת.

כלל פתרונות השירות הרפואי שלנו, מבוססים על היתרונות הבאים:

  • מעטפת רפואית מקצועית רחבה המשלבת בתוכה מגוון רחב של שירותים וטיפולים רפואיים עד הבית
  • צוות מוביל של רופאים מומחים, אחיות מוסמכות, מטפלים פרא – רפואיים ועוד.
  • מערך שירות כלל ארצי תוך מתן דגש על זמינות השירות במגוון רחב של נושאים
  • הקפדה יתרה על איכות הטיפול הרפואי
  • מגוון פתרונות טכנולוגיים לצרכי מעקב אחר מצבו הבריאותי של המטופל

וזאת לצד היתרונות המאפיינים את תחום הרפואה הביתית.
אם גם אתם נדרשים לביקור רופא עור בזמן הקרוב, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.