רופא עיניים עד הבית

רופא עיניים עד הבית

אנחנו בהומדיקל, מקדמים את תחום הרפואה הביתית בישראל ומאפשרים גם לכם להסתייע בשירותי רפואת עיניים עד הבית

רפואת עיניים (אופתלמולוגיה) הנא תחום ברפואה העוסק במחלות שונות של העיניים ובפגמים שונים הקשורים לכושר הראייה. תחום רפואי זה, בדומה לתחומי רפואה נוספים, מחייב התמחות מצד הרופא, לכן, כל רופא עיניים הוא רופא מומחה וכירורג.

רופא עיניים עד הבית רופא עיניים עד הבית

רופאי עיניים מומחים עד הבית

במסגרת שירותי רפואת מומחים עד הבית, אנחנו בהומדיקל, מאפשרים גם לכם, להסתייע בשירותי רופא עיניים מומחה עד הבית, זאת לצרכי מעקב או בדיקה אחר כל בעיה רפואית הקשורה למחלות העיניים השונות העשויות להשפיע על כושר הראייה.

ביקור רופא עיניים עד הבית באמצעותנו, נועד גם לאילו מבינכם המתמודדים עם מחלות רקע המקשות על יציאתכם מהבית, גם לאילו מבינכם המצויים בתהליכי טיפול / שיקום ביתי וגם לאילו המעוניינים להסתייע משירותיו של רופא עיניים עד הבית מכל סיבה שהיא. כך או אחרת, אצלנו בהומדיקל, תוכלו להבטיח לעצמכם את השירות הרפואי הטוב ביותר בישראל בתחום הרפואה הביתית ולהסתייע במומחיות הרפואיות של רופאי העיניים שלנו.

מדוע כדאי להזמין רופא עיניים עד הבית ?

בדומה לתחומי רפואה נוספים המצריכים התמחות מצד הרופא, גם בתחום רפואת עיניים, כלל המטופלים עשויים להתמודד עם זמני המתנה ממושכים לזימון תורים, דבר העשוי במקרים מסוימים לדרדר את מחלת העיניים או כושר הראייה של המטופל בזמן שהוא ממתין לתור שנקבע לו במרפאה. לכן, היתרון המרכזי שלנו לצרכי ביקור רופא עיניים עד הבית, עבור כלל האוכלוסייה, קשור לעובדה שאנו מספקים את השירות בפרק זמן קצר ומאפשרים לכל מטופל/ת לעבור את בדיקת העיניים לה הוא נדרש ללא המתנה ממושכת.

מעבר לכך, רופא עיניים מומחה עד הבית, הוא שירות רפואי המיועד לכל אילו מבינכם המתקשים לצאת מביתם לצרכי קבלת טיפול רפואי או לצרכי קיומה של בדיקה רפואית כזו או אחרת, ובתוך כך, ביקור הרופא עד הבית מונע מכם את המאמץ הכרוך ביציאה מן הבית.

אילו בדיקות רופא עיניים עד הבית מבצע?

לפני שנעסוק בסוגי הבדיקות המוצעות על ידינו במסגרת שירותי רופא עיניים מומחה עד הבית, חשוב לנו לציין את העובדה שמחלות עיניים עשויות להתקדם בצורה משמעותית ללא כל סימני אזהרה. לפיכך, קיימת חשיבות רבה למעקב רפואי ולשירותי בדיקות עיניים תדירות עבור אילו המתמודדים עם מחלת עיניים/פגם בכושר הראייה ולכל אילו המתמודדים עם תסמינים שונים העשויים להעיד על מחלת עיניים/פגם בראייה. כמו כן, חשוב לנו לציין שבדיקה שגרתית על ידי רופא עיניים מומחה, יכולה בהחלט לסייע באבחון מוקדם של בעיית עיניים ואף למנוע עיוורון.


סוגי הבדיקות המבוצעות על ידינו במסגרת שירותי רופא עיניים מומחה עד הבית כוללות:

  • הרחבת אישונים
  • בדיקת לחץ תוך עיני (לאבחון גלאוקומה)
  • בדיקת מקטע קידמי
  • בדיקת מקטע אחורי
  • בדיקת רישתית
  • בדיקה לגילוי קטרקט
  • בדיקת שדה ראיה

חשוב לנו שתדעו: לצורך בדיקות עיניים, אנו מציידים את הרופאים המומחים שלנו במיטב המכשור המתקדם הנייד . בנוסף, כחברה רפואית הפועלת לקידום תחום הרפואה הביתית בישראל, אנחנו בהומדיקל, מאפשרים לכל אחד ואחת מהמטופלים שלנו, להסתייע גם בשירותי רופאים מומחים עד הבית באמצעות מיטב הרופאים המומחים בישראל .

האם המרפאה תהיה זמינה עבורי לאחר השירות?

אצלנו, תוכלו להסתייע משירותיו של רופא העיניים גם לאחר הביקור הביתי וניתן יהיה להתייעץ עם הרופא לגבי טיפול מוצע/מועדף גם לאחר הביקור.

אם גם אתם נדרשים לשירותי רופא עיניים מומחה ורוצים להבטיח לעצמכם את כל היתרונות הנלווים להזמנת רופא מומחה עד הבית באמצעותנו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולשמוע פרטים מלאים על המעטפת הרפואית המוצעת על ידינו בתחום הרפואה הביתית.